Jesteśmy grupą dzieci 4- letnich. Naszą wychowawczynią jest Pani Ola Małecka. Bardzo lubimy zabawy w sali i na placu przedszkolnym. Aktywnie uczestniczymy w zajęciach dydaktycznych. Uczymy się przestrzegania zasad zgodnego życia, dostrzegamy różnice między dobrem a złem. W przedszkolu czujemy się bezpiecznie, a każdy kolejny dzień przynosi nam nowe, pozytywne wrażenia. Nasze przedszkole to przede wszystkim wesoła zabawa, której towarzyszy radosne odkrywanie tajemnic otaczającego świata.
godziny dostępności:
Aleksandra Małecka – czwartek 10:30 – 11:00 piątek 11:00 – 11:30
ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZE
MARZEC 2025
- Co łączy smoki i dinozaury?
- Domowi ulubieńcy: pies i kot?
- Cztery żywioły.
- Gdzie jesteś wiosno?
- Kolory wiosny.
Dziecko:
– zastosuje rytmy w formie ruchowej;
– podejmie próby naśladowania póz i min dinozaurów
– ułoży dinozaura z figur geometrycznych
– przestrzega ustalonych reguł podczas zabawy
– utrwali znajomość liczebników porządkowych
– zagra na instrumentach perkusyjnych
– podejmie próby synchronizacji ruchów oraz mowy w zabawie logorytmicznej
– w sposób kulturalny rozwiązuje konflikty
– utrwali umiejętność odtwarzania i odwzorowywania elementów zbioru
– zapamięta kilka sygnałów muzycznych
– nawinie włóczkę na kulkę papieru, tworząc kłębuszek
– dorysuje łatki do sylwet piesków
– pozna ciekawostki n/t kotów
-współdziała podczas zabaw
– wzbogaci swoją wiedzę n/t psów
– odnajdzie na obrazku dwa identyczne kotki
– powtórzy za nauczycielem rytm
– dobierze do podanych przez nauczyciela słów rymy
– porówna liczbę miseczek i kotków
-zgodnie dzieli przestrzeń z innymi
– dokona analizy sylabowej wyrazów
– rozpozna głos kolegi/koleżanki
– wymieni koty znane z bajek i filmów
– buduje przyjazne relacje z innymi;
– wyciągnie wnioski z obserwowanego doświadczenia;
– utrwali nazwy żywiołów
– rozwinie umiejętności programistyczne w zakresie kodowania i dekodowania liczebności zbioru
– nazwie rośliny na obrazkach
– rozpozna na zdjęciu przebiśniegi i krokusy
– pozna pojęcie „zwiastuny wiosny”
– pokoloruje obrazek wg kodu
– uzupełni rozpoczęte zdanie
-policzy na gałązkach bazie – kotki
– rozpozna kierunek, z którego dochodzi dźwięk
– rozwiąże zagadki słowne związane z przedwiośniem
– dopasuje obiekt do wymienionego środowiska
-zaznaczy pogodę za pomocą symboli graficznych
– porówna swoje samopoczucie do pogody
– ustali chronologię zdarzeń.
Aleksandra Małecka
Harmonogram wydarzeń
MARZEC 2025 | |
Tydzień eksperymentów 03.03- 07.03.2025 | |
Udział ( 3 i 4- latki jako widownia) w eliminacjach do konkursu recytatorskiego pt. „Kocham poezję” na korytarzu przedszkolnym. 13.03.2025 | |
Dzień matematyki 14.03.2025 | |
Pierwszy Dzień Wiosny 21.03.2025 r. | |
Warsztaty ze zwierzętami 27.03.2025r. |
Harmonogram zebrań z rodzicami
Data | Opis |
29.10.2024 | Zebranie podsumowujące adaptację dzieci po wakacjach. Przekazanie rodzicom informacji o wstępnej obserwacji dziecka. |
29.01.2025 | Zebranie podsumowujące I semestr. Przedstawienie propozycji działań w semestrze II. |
29.05.2025 | Zebranie podsumowujące II semestr. Przedstawienie wyników obserwacji końcowej. |